YÜKLENİYOR

7/24/365 Erişime Sahip Dış Kaynaklı BT Destek Hizmeti Veriyoruz.

Yardım Masası Hizmetleri verimli BT operasyonlarının temel bileşenleridir ve son kullanıcı hizmet taleplerinin doğru bir şekilde kaydedilmesi ve işlenmesi kritik öneme sahiptir.

Hizmet taleplerinin çoğu tek bir telefon görüşmesinde çözülür, ancak sorununuz daha derinlemesine bir çözüm gerektirdiğinde biz buradayız. Sorununuzun tüm ayrıntıları kaydedilir ve ihtiyacınız olan desteği size daha hızlı ulaştırmak için hemen 2. Seviye teknisyene iletilir.

Yardım Masası temsilcilerimiz, kullanıcılara BT ile ilgili konularda yardımcı olacak yetenek, bilgi ve deneyime sahiptir. Hazır yazılımlar ve yaygın BT cihazlarının yanı sıra sağladığınız komut dosyalarını ve yanıtları kullanan özel uygulamalar için destek konusunda da yardımcı olabiliriz.

HİZMET MODELİMİZ:
7/24 KESİNTİSİZ DESTEK.
Tüm müşterilerimize haftanın 7 günü, günün 24 saati eğitimli uzmanlardan oluşan bir ekip tarafından yönetilen 7x24 Yardım Masası Hizmetlerimize erişim imkanı sağlıyoruz.
LEVEL 2 DESTEK.
Telefonda çözülemeyen sorunlarda 2. Seviye teknisyenlerimiz destek sağlar ve gerekli durumlarda sizin adınıza üreticiler ile teknik görüşmeleri sürdürür.
UYGULAMA DESTEK HİZMETİ.
Kendi geliştirdiğiniz uygulamalarda yada iş kolunuza özel kullandığınız uygulamalarda Level 1 seviyesinde destek hizmeti sağlıyoruz.
SİZİN ADINIZLA ÇAĞRI KARŞILAMA.
Destek elemanlarımız telefona cevap verirken, kurumunuz adı ile açabilir ve sizin bir elemanınızmış gibi davranabilir.
HİZMETİMİZİ KULLANAN MÜŞTERİLERİN BAZILARI:

İletişim

İhtiyaç duyduğunuz her konuda yanınızdayız

KVKK AYDINLATMA METNİNİ OKUDUM, ANLADIM.